7092971709 |
Grup de Treball - La música a l'etapa 0-3 |
2023-2024 |
Taller. Llar d'Infants |
|
|
|
13/2/2024 - 7/5/2024 (20 hores) de 17:00h a 20:00h |
|
CRP del Tarragonès |
|
Autovia de Salou, s/n (C.E. edif. Llull) (Tarragona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Tarragonès
|
| |
|
Aula Juno |
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
07/01/2024 - 15/01/2024 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Grup de Treball per treballar la música a l'etapa de 0-3 anys
|
| |
Objectius |
- Reflexionar sobre el perquè i com es fa la música a l’etapa 0-3.
- Oferir recursos pràctics musicals per tal de poder proporcionar estones de música: cançons i recitat, materials, metodologia...
|
| |
Continguts |
- Contextualització:
o Com aprenen música.
o La importància de la nostra veu.
o La importància del cos i el moviment.
- Recursos musicals, quant a:
o Metodologia: La importància del contrast. Com treballem les cançons a les diferents estances: nadons, 1 any i 2 anys.
o Repertori; melòdic i rítmic. Cançons, recitats i danses.
o Materials: sensorials i instruments.
o La importància de les dites, i les poesies i el seu ritme.
- Reflexions i conclusions:
o La música per observar els infants
o A partir d’aquí: fem un projecte de música a la llar? Establim ponts amb l’escola de música?
ALTRES:
|
| |
Formador/a |
Alba Cots Miquel
|
| |
Avaluació |
Assistència al 80% de la durada de l’activitat i haver fet les tasques encomanades d’aprofitament en les hores no presencials i transferit a l’aula les pràctiques proposades
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de la durada de l’activitat i haver fet les tasques encomanades d’aprofitament en les hores no presencials i transferit a l’aula les pràctiques proposades
|
| |
Persones destinatàries |
Llars d'infants
|
| |
E-mail |
e3900034@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
13/02/2024 |
1700 |
2000 |
Sessió 2 |
dimarts |
12/03/2024 |
1700 |
2000 |
Sessió 3 |
dimarts |
09/04/2024 |
1700 |
2000 |
Sessió 4 |
dimarts |
07/05/2024 |
1700 |
2000 |
|
| |